divendres, 23 de maig del 2008

Hola a tothom!

Benvinguts a CalldeCòmics, un punt de trobada de tot el que fa referència al món del còmic, però sobretot al món del còmic lligat a Calldetenes. A la nostra comarca hi ha força moguda comiquera: tenim el col·lectiu Co,Co,Còmic!, el Concurs de Còmics de Calldetenes, la gent de Japanzone, dibuixants històrics en actiu com la Pilarin Bayés, en Lluís Capdevila, en Subi, en Toni Donada, etc. Ja aniran sortint en futures entrades d'aquest bloc. Parlarem de còmic, però també de tot el mínimament artístic o de cultura popular que ens vingui de gust comentar.

Tenim calldetenencs com en David Arumí, que va començar fent graffitis i ara dibuixa per a llibres infantils com a il·lustrador professional, o jo mateix, que vaig començar a publicar als 14 anys a L'Espiga i ara també em dedico professionalment a allò que m'agrada, i més gent que espero que surti a la llum aquí, a CalldeCòmics.

Gràcies, Joan, per convidar-me a fer aquest bloc, és més divertit del que m'imaginava :)

3 comentaris:

JPP ha dit...

Xevi,

Estic segur que les teves aportacions seran molt interessants per tothom.

Gràcies a tu per iniciar aquest bloc.

JOSEP COMAJOAN ha dit...

Benvingut a la comunitat blocaire, Xevi. Els que no hi acabem d'entendre prou, esperem aprendre-hi.

Xevidom ha dit...

Gràcies, Josep :) Jo també espero aprendre i disfrutar amb vosaltres.

Noticies sobre còmics ....

 
UnXicdeTot- CalldeCòmics - Template By Blogger Clicks